علوم هشتم

این وبلاگ در مورد علوم پایه ی هشتم است.

علوم هشتم

این وبلاگ در مورد علوم پایه ی هشتم است.

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

r نرم افزار ماشین حساب کاملا متفاوت می باشد. توسط این برنامه به راحتی می توانید محاسبات ریاضی را با دست خط خودتان نوشته و سپس جواب آن را همان لحظه به راحتی بدست آورید!



استفاده از انگشت یا قلم‌های خازنی در تمام دستگاه‌های اندرویدی، استفاده در تبلت ها بخصوص در تبلت Galaxy Note و با استفاده از قلم S-Pen، نگارش و محاسبه عبارات ریاضی بصورت بصری و طبیعی بدون نیاز به کیبورد، پاک کردن هر چه آسان‌تر سیمبل ها و اعداد، عملکرد در دو وضعیت افقی و عمودی و... از ویژگی های کلیدی این برنامه کاربردی می باشد.

امکانات MyScript Calculator:
امکان Undo و Redo
عملگرهای پشتیبانی شده:
عملگرهای اصلی: +, -, x, ÷, +/‒, ۱/x
عملگرهای متفرقه: %, √, |x!, |x
توانی و نمایی: ℯx, xy , x2
پرانتزها: ( )
مثلثاتی: cos, sin, tan
معکوس مثلثاتی: acos, asin, atan
لگاریتم ها: ln , log
ثابت ها: π, ℯ, Phi

تصاویری از محیط نرم افزار (برای مشاهده در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید)


                  


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 4.49 مگابایت
نسخه: 1.1.2.250
اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر



دانلود نرم افزار

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۳
گروه 1
با نصب این نرم افزار Math Ref می توانید به 1400 فرمول دروس ریاضی، فیزیک و شیمی دسترسی داشته باشید. کافیست اطلاعات و داده ها را وارد نرم افزار کنید و راه حل مورد نظرتان را انتخاب کنید تا برنامه اقدام به محاسبه کند. دسته بندی های موجود در نرم افزار عبارت اند از: جبر، هندسه، مثلثات، جبر خطی، سری و دنباله، مشتقات، معادلات دیفرانسیل، گسسته، آمار و احتمال، فیزیک، شیمی (جدول تناوبی) و ... . نرم افزار در سال 2011 به عنوان بهترین برنامه برای نوجوانان و در سال 2012 جزو سه نرم افزار برتر آموزشی بوده است. دریچه پیشنهاد می کند کسانی که با رشته های ریاضی، شیمی و فیزیک سر و کار دارند، حتما نرم افزار معرفی شده را به صورت رایگان دانلود کنید.






قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 18.9 مگابایت
 
منبع : www.yjc.ir
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۰
گروه 1
اگر علاقه دارید که به صورت زنده و از تلفن همراه خود سطح خورشید را نظاره کنید و از نزدیک با 
انفجارهای هسته ای سطح آن رو به رو شوید، حتما نرم افزار Solar Activity Monitor را دریافت کنید.
 خورشید نزدیک ترین ستاره به سیاره ما انسان ها است، در نظر ما سطح خورشید ثابت و بدون تغییرات است، اما اگر دوست دارید که با نحوه شکل گیری خورشید و فعالیت های آن آشنا شوید، می توانید به صورت رایگان نرم افزار Solar Activity Monitor را دریافت کنید. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید به صورت زنده سطح خورشید را نگاه کنید و از نزدیک با انفجارهای هسته ای سطح خورشید رو به رو شوید، علاوه بر موارد ذکر شده شما با سیر تکامل خورشید از میلیون ها سال پیش تا به امروز آشنا می شوید، اطلاعات موجود در برنامه توسط تلسکوپ های بزرگ و معروف جهان مانند: SOHO ،NOAA ،SDO و ... جمع آوری و ارائه می شوند.

 


 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 0.6 مگابایت
 • نسخه: 1.74
 • اجرا در: IOS 6 و بالاتر
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۵
گروه 1
گم شدن کنترل تلویزیون بارها و بارها اتفاق می‌افتد پیدا کردن این وسیله کوچک کار آسانی نیست. اگر به همین خاطر دنبال نرم افزاری برای تبدیل گوشی همراه به کنترل هستید، تا پایان همراه این گزارش باشید. (به نسخه 2.0.4 به روز شد)
به گزارش ؛ بیشتر ابزارهایی که امروزه دور اطراف ما را پر کردن می‌شود از راه دور هم کنترل کرد، تمامی این ابزارها از تلویزیون گرفته تا سیستم تهویه هوا و یا پروژکتور دارای یک کنترل مخصوص به خود هستند که نکته مشترک همه این دستگاه‌ها استفاده از اینفرارد یا اشعه فروسرخ هست. اکثر تلفن‌های هوشمند امروزی هم مجهز به اینفرارد هستند، خب حالا که تلفن‌های همراهمان اینفرارد دارند پس می‌توانند کنترلی برای ابزارهای دور اطرافمان باشند، اما چطوری؟



راه حل استفاده از نرم افزار Smart IR Remote - Universal IR می‌باشد. این نرم افزار تقریبا از همه دستگاه‌ها یعنی نه فقط تلویزیون بلکه سیستم تهویه هوا و یا پروژکتور را هم می‌شناسد. شما با یک جستجوی کوتاه و ساده در داخل این نرم افزار می‌توانید به راحتی مدل دستگاه خود را پیدا کنید تا گوشی هوشمندتان را تبدیل به کنترل هوشمند ابزارهای دوره اطرافتان کنید. حالا اگر دوست دارید بدانید گوشی هوشمند شما به درگاه اینفرارد مجهز هست یا نه 
اینجا کلیک و لیست گوشی‌های مجهز به درگاه اینفرارد را ببینید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

   


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 9.85 مگابایت
 • نسخه: 2.0.4
 • اجرا در: اندروید 4.2 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۴
گروه 1